جستجو

شرایط و مقررات

توافق‌نامه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی واموک

لطفاً موارد زیر را برای استفاده بهینه از خدمات واموک به‌دقت بخوانید.

ورود خریدار به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی واموک به معنای آگاهی و پذیریش توافق‌نامه استفاده از خدمات این فروشگاه است. ثبت سفارش نیز همواره به معنی پذیرش کامل همه محتوای توافق‌نامه از سوی خریدار است.
محتوای فعلی این توافق‌نامه جایگزین همه نسخه‌های پیشین این تواف‌نامه به‌شمار می‌رود.

قوانین عمومی
فعالتی واموک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا خریدار نیز موظف است قوانین مرتبط با کاربر را رعایت کند.
اگر در محتوای این توافق‌نامه تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روزرسانی خواهد شد.

تعریف خریدار
حریدار کسی است که در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی واموک سفارش ثبت می‌کند.

ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که خریدار از در وب‌سایت واموک سفارش ثبت می‌کند یا به واموک ایمیل می‌زند، می‌پذیرد واموک نیز به‌صورت الکترونیکی با او ارتباط برقرار کند.
فروشنده برای مکاتبات از نشانی ایمیل و شماره‌های تلفنی استفاده می‌کند، که خریدار در فرایند ثبت سفارش در اختیار او می‌گذارد.
واموک می‌تواند برای خریداران ایمیل ارسال نماید.

سیاست‏ رعایت حریم شخصی
واموک به اطلاعات خصوصی خریداران احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
واموک متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی خریدار دفاع کند.
همه محتوای در دسترس از طریق هر یک از وب‌سایت واموک مانند متن، گرافیک، نشان، آیکون، تصویر، ویدئو و موارد قابل دانلود و کپی جزئی از اموال واموک به‌شمار می‌روند و حق استفاده و نشر همه این موارد در انحصار واموک است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، قابل‌پیگرد است.
خریدار مجاز به استفاده از فهرست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت واموک و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌ و ابزارهای استخراج نیست و همه این حقوق به‌صراحت برای واموک محفوظ است.
تنها مرجع رسمی مورد تایید واموک برای ارتباط با خریدار، وب‌سایت رسمی فروشگاه یعنیhttps://wamoc.irاست. واموک با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف نشانی‌های رسمی و تاییدشده سایت، با شما تماس نمی‌گیرد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است.
کلیه سفارش‏‌های ثبت‌شده در طول روزهای کاری، اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
واموک به خریدارن خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
کلیه سفارش‌‏های ثبت‌شده در وب‌سایت واموک به وسیله ارسال پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.
واموک همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت‌شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. اما در صورتی که موجودی کالایی در انبار به پایان برسد، حتی پس از اقدام خریدار به ثبت سفارش، حق لغو آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای واموک محفوظ است. در این صورت، خریدار می‏‌تواند به جای کالای ناموجود، کالای دیگری را جایگزین کند.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف خریدار، مبلغ پرداخت‌شده طی 24 1 تا 3 روز کاری به حساب خریدار واریز خواهد شد.
واموک مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف ثبت سفارش جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت‌شده قبل از توقف ثبت سفارش، پردازش و ارسال می‌‏شود.
حق قطع فروش همه یا بخشی از کالاها به هر دلیلی برای واموک محفوظ است.
در صورت بروز خطا در درج ارزش ریالی کالاهای موجود در وب‌سایت واموک،‌ حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام‌شده برای واموک محفوظ است. در این موارد، واموک وجوه دریافتی را به حساب خریدار واریز خواهد کرد.
خریدار باید هنگام ثبت سفارش کالای مورد نظر، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به‌طور کامل تکمیل کند. درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش قابل‌پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج نشانی، ایمیل و شماره همراه و ثابت توسط خریدار، به منزله تایید صحت آنها است و در صورتی که این موارد به‌صورت صحیح یا کامل وارد نشوند، واموک می‌تواند برای اطمینان از صحت و قطعیت سفارش، از خریدار اطلاعات بیشتری درخواست کند.
با توجه به ثبت خودکار سفارش، امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن وجود ندارد.
تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست.
افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و حقی را برای خریدار ایجاد نمی‌کند.

خسارت در هنگام حمل و نقل
واموک همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست خریداران خود در سراسر کشور برسد.
بروز حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت پست است.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 12 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به واموک اطلاع داده شود.